Stworzenie profesjonalnego fanpage w mediach społecznościowych i poprowadzenie go tak, aby przyciągał nowych klientów, to skomplikowany i czasochłonny proces. Wymaga wielu godzin pracy kilku doświadczonych specjalistów - grafika, copywritera, community managera, a także ogromnych pokładów kreatywności.
Zastanawiasz się, ile kosztuje utworzenie fanpage i jakie czynniki wpływają na końcową cenę? Koniecznie przeczytaj nasz poradnik!
Ruszając w podróż, musisz mieć wyznaczoną trasę krok po kroku. Tak samo jest z tworzeniem fanpage. Chociaż samo założenie konta w serwisach społecznościowych trwa zaledwie kilka minut, fanpage biznesowy nie może być zlepkiem chaotycznych wpisów i przypadkowych danych. Od pierwszej godziny istnienia powinien pracować na swoją popularność, przyciągać ciekawą zawartością i dostarczać fanom niezbędnych informacji o Twojej działalności. Przed utworzeniem fanpage wyznacz jego cel, wizerunek i wartości, jakie chcesz na nim pokazać. Zbadaj grupę docelową i w oparciu o informacje o niej przygotuj komunikację. Sporządź harmonogram publikowania i zdecyduj, jakie posty i jak często będą się pojawiać na fanpage.
Dzięki ustaleniu strategii działania, znasz już swoich odbiorców, możesz więc precyzyjnie dobrać właściwy typ strony, wybrać odpowiednią kategorię oraz preferowane grupy klientów. Następnie opisz swoją stronę, uzupełnij dane kontaktowe i dodaj grafikę. Chociaż nie brzmi to skomplikowanie, kłopoty mogą sprawiać już takie decyzje, jak wybór czy przedstawiać się jako firma czy marka.I voila! Fanpage jest gotowy na pierwsze wpisy. Czy to już koniec pracy i można spocząć na laurach? Skądże, teraz zaczyna się najtrudniejsza część.
Na cenę stworzenia i prowadzenia fanpage bardzo mocno wpływa rodzaj i częstotliwość publikowania postów. Wpisy mogą pojawiać się kilka razy dziennie, codziennie, czy 2-3 razy w tygodniu. Należy je opatrzyć atrakcyjnymi grafikami i zdjęciami Twoich produktów. Jeśli zdecydujesz się przygotowywać zdjęcia osobiście lub skorzystać z bezpłatnej bazy fotografii, koszt obsługi publikacji będzie mniejszy. Jeśli jednak wolisz przekazać wyszukiwanie odpowiednich grafik lub wykonanie zdjęć w ręce agencji interaktywnej, zapłacisz trochę więcej, zyskując jednocześnie więcej wolnego czasu. Podejmując decyzję, zwróć szczególną uwagę na to, jak złożone grafiki chcesz udostępniać. Przygotowanie fotomontaży czy szczegółowych diagramów potrafi zająć nawet kilka godzin i wymaga zaawansowanej znajomości programów graficznych.
Utworzenie fanpage i przygotowanie do pierwszego kontaktu z klientami to zajęcie na wiele godzin, a cena takiej usługi zależy od bardzo wielu czynników. Aby dowiedzieć się, z jakim kosztem wiąże się uruchomienie Twojego fanpage, skontaktuj się z nami. Przygotujemy profesjonalną wycenę i pomożemy Ci wybraćnajbardziej optymalną strategię działania. Nie czekaj, napisz do nas już dziś!
Każdy projekt jest indywidualny, potrzebuje uwagi i dokładnego planowania. Pomogę Ci w realizacji Twoich pomysłów i zrobię wszystko, abyś osiągnął swój cel.