pozycjonowanie
stron i seo

Audyt  SEO

Audyt
SEO

Techniczna analiza gotowości strony do pozycjonowania oraz porównanie z 2-3 stronami konkurencyjnymi

Dobór fraz kluczowych

Dobór fraz kluczowych

Dokonamy doboru fraz kluczowych, służących pozycjonowaniu, pogrupujemy je i przygotujemy strukturę strony

Opracowanie strategii

Opracowanie strategii

Na podstawie naszej autorskiej metodyki opracujemy indywidualną strategię pozycjonowania strony

Monitoring pozycji

Monitoring pozycji

Śledzimy , jak zmieniają się pozycje Twojej strony według fraz, które pozycjonujemy

Etapy współpracy

1 - Kontakt telefoniczny lub spotkanie

Odpowiemy na wszystkie pytania, szczegółowo opowiemy , na czym polega pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach , opowiemy także o naszej autorskiej metodzie, która pozwala nam osiągnąć najlepsze pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach jest najbardziej stabilnym sposobem zdobywania zamówień ze strony internetowej. Tylko ono cieszy się najdłuższym efektem, nawet po tym, kiedy zakończą się aktywne działania.

2 - Audyt SEO

Aby określić ceny pozycjonowania i opracowania indywidualnej strategii potrzebny jest pełen audyt SEO Twojej strony i porównanie z najbliższą konkurencją. Dokonamy technicznej analizy gotowości strony, zrobimy analizę metatagów i struktury strony.

Następnie przygotujemy plan pozycjonowania i ofertę handlową z konkretnymi cenami za każdy konieczny rodzaj prac.

3 - Podpisanie umowy

Pracujemy zgodnie z umową , która zawiera zobowiązania obu stron, konkretne mierzalne wskaźniki, do osiągnięcia których będziemy dążyć oraz wartość usług i terminy ich wykonania. Dowolne dodatkowe prace lub zmiany, które zdecydujesz się zamówić, również będą odbywały się tylko i wyłącznie na mocy oficjalnych dokumentów. Nie narzucamy klientom dodatkowych usług. Zawsze uczciwie wyjaśniamy, co obejmuje dany proces i dlaczego jest on potrzebny.

4 - Analiza fraz kluczowych i konkurencji

Przed rozpoczęciem pozycjonowania zbieramy frazy kluczowe, tj. wyszukiwane hasła, według których Twoja strona będzie zajmowała wysokie pozycje w systemach wyszukiwarek. Wszystkie je przeanalizujemy i wybierzemy najbardziej optymalne.

Ważny jest dobór takich fraz, które nie wymagają dużych kosztów, a pozwalają osiągnąć docelową pozycję, przynosząc przy tym duże korzyści w postaci odwiedzin potencjalnych klientów na stronie i otrzymania od nich zamówień.

5 - Optymalizacja strony

Wyszukiwarki posiadają setki wskaźników, które bierze się pod uwagę podczas ustalania rankingu stron w wynikach wyszukiwania. Część z nich dotyczy bezpośrednio jakości witryny i poprawności jej działania, np.: szybkości otwierania podstron, poprawności wyświetlania na urządzeniach mobilnych itp.

Na tym etapie maksymalnie korygujemy techniczne właściwości strony oraz optymalizujemy ją pod względem pozycjonowania według określonych fraz.

6 - Optymalizacja zewnętrzna

Po zakończonej wewnętrznej optymalizacji strony zaczyna się bezpośrednia praca nad jej pozycjonowaniem w internecie. To szeroki zakres przeróżnych prac, od skuteczności i kompleksowości których zależy miejsce Twojej strony w systemach wyszukiwarek.

Strategia pozycjonowania zależy od specyfiki Twojego biznesu oraz konkurencji Twojej branży w internecie, a także od wielu innych czynników, które na pewno weźmiemy pod uwagę.

7 - Analiza pozycji i raportowanie

Codziennie sprawdzamy zmiany pozycji, aby móc skorygować strategię pozycjonowania w Google. Ty także możesz samodzielnie i w dowolnej chwili to robić. . Oprócz tego zawsze będziesz miał kontakt z osobistym menedżerem.

Co miesiąc będziesz również otrzymywał raport, przedstawiający wszystkie wydatki oraz dynamikę zmian pozycji zgodnie z ustalonymi frazami.

8 - Rozszerzenie fraz kluczowych

Wyszukiwane przez użytkowników hasła ciągle się zmieniają, zmieniają się także zasady rankingu w wyszukiwarkach. Właśnie dlatego jednym z zadań naszej firmy jest na nanoszenie na bieżąco zmian do strategii pozycjonowania Twojej witryny. Stanowi to klucz do stałego wzrostu odwiedzin na stronie i zwiększenia ilości otrzymywanych zamówień, a tym samym i wzrostu zysków.

Jakie korzyści dla twojego biznesu?

1

Skuteczna autorska strategia pozycjonowania

2

Działanie oparte na mierzalnych wskaźnikach

3

Przejrzysty budżet pozycjonowania

Opinie klientów

Agnieszka
Kobus
Trener Personalny

Polecam współpracę! Stworzona strona internetowa spełniła moje oczekiwania. Bardzo miła i cierpliwa obsługa :) Jeszcze raz polecam.

Łukasz
Matysiak
Operator kamery

Bardzo polecam współpracę z agencją. Na czas i profesjonalnie 

ODPOWIEDZI NA częste PYTANIA

Dokładny koszt pozycjonowania strony zostanie określona po przeprowadzeniu wstępnego SEO - audytu. Zadzwoń do nas pod numer +48 574 665 299, napisz na [email protected] lub wypełnij formularz, a my bezpłatnie przeliczymy koszt pojawienia się Twojej witryny na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

Podczas wspólnego dobierania fraz kluczowych, które będziemy pozycjonować, określamy stałą cenę. Jeśli nie będziemy dokonywać zmian we frazach kluczowych, to i cena pozostanie na stałym poziomie. Na początkowym etapie, w trakcie optymalizacji wewnętrznej możliwe, że będa konieczne dodatkowe nakłady finansowe w celu ulepszenia Twojej witryny poprzez, np: wprowadzenie responsywności strony lub wersji mobilnej, zmianę grafiki, opracowanie lub optymalizację lejka sprzedaży itp. O zakresie koniecznych prac zostaniesz poinformowany już na etapie zawierania umowy.

Będziemy pozycjonować Twoją stronę na kilkadziesiąt fraz kluczowych jednocześnie. Z tego powodu osiągnięcie wysokich pozycji jest możliwe już po 2 - 3 miesiącach pracy. Inni będą potrzebować na to co najmniej pół roku lub nawet więcej. Wskazanie dokładnej, konkretnej daty osiągnięcia wysokich pozycji jest niemożliwe.

Co miesiąc będziesz otrzymywał od nas szczegółowy raport o zmianach pozycji i wykonanych czynnościach. Oprócz tego będziesz miał dostęp do panelu sprawdzania pozycji, abyś mógł wszystko monitorować oraz numer telefonu do menedżera, który w dowolnym terminie udzieli Ci wszelkich informacji.

Najlepszym wskaźnikiem skuteczności SEO - pozycjonowanie jest podniesienie pozycji strony w wyszukiwarkach . Im wyższa Twoja pozycja, tym więcej użytkowników na Twojej stronie, a im więcej użytkowników, tym więcej zamówień na Twoje towary i usługi.

Jeśli potrzebujesz natychmiastowego efektu, SEO - pozycjonowanie nie bardzo się tutaj sprawdzi. Najlepiej w takich przypadkach zadziała reklama kontekstowa, o której więcej tutaj: reklama w Google.
Możemy także zaproponować Ci usługę pozycjonowania w sieciach społecznościowych. Chociaż sprzedaż przez pozycjonowanie SMM nie wymaga tak dużo czasu, jak w przypadku SEO, to i pierwsze wyniki nie pojawią się tak szybko, jak podczas działania reklamy kontekstowej. Więcej przeczytasz tutaj.

Masz pytania?

Zadzwoń - omówimy szczegóły

manager
ROMAN
Project Manager
+48 574 665 299
Zaplanuj rozmowę

Każdy projekt jest indywidualny, potrzebuje uwagi i dokładnego planowania. Pomogę Ci w realizacji Twoich pomysłów i zrobię wszystko, abyś osiągnął swój cel.

Wypełnij formularz

skontaktujemy się z tobą wkrótce


Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI „TWÓJ STARTUP” z siedzibą w Warszawie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w naszej Polityce Prywatności

Polityka prywatności