Google Display Network to metoda promowania przy pomocy Google Ads. Reklamy emitowane są w sieci Google o zasięgu blisko 98% odbiorców Internetu w Polsce. Do sieci tej należą między innymi serwisy Gmail, YouTube, Blogger, Onet, Interia, WP oraz witryny mniejszych partnerów zewnętrznych.
Google Display Network to metoda promowania przy pomocy Google Ads. Reklamy emitowane są w sieci Google o zasięgu blisko 98% odbiorców Internetu w Polsce. Do sieci tej należą między innymi serwisy Gmail, YouTube, Blogger, Onet, Interia, WP oraz witryny mniejszych partnerów zewnętrznych.
Dzięki wykorzystaniu Google Display Network mamy zapewnione miejsce na reklamy w największych witrynach internetowych oraz aplikacjach mobilnych. Dzięki temu możemy dotrzeć do większej grupy odbiorców – możemy zaprezentować swoją ofertę osobom, które szukają produktów i usług także poza wyszukiwarką.
Google Display Network umożliwa precyzyjne kierowanie reklam. Sieć analizuje aktywność użytkowników w internecie oraz plików cookies. Następnie tworzy profile ich nawyków zakupowych i decyzji – dzięki temu możemy bardzo dokładnie określić, do jakiej grupy odbiorców chcemy skierować swój przekaz.
Na początku powinniśmy dobrać najlepszą dla nas formę przekazu. Google Display Network obsługuje 4 rodzaje reklam:
W zależności od naszych potrzeb i celu, jaki chcemy osiągnąć, możemy stworzyć kampanię reklamową zorientowaną na budowanie wizerunku, bądź konwersję sprzedaży W panelu Adwords możemy wybrać wybrać jedną z 2 grup odbiorców: Odbiorców o podobnych zainteresowaniach oraz Odbiorców na rynku. Odbiorcy o podobnych zostali przypisani do tej grupy na podstawie długotrwałej aktywności w sieci. Natomiast odbiorcy na rynku to osoby, które już wcześniej poszukiwały danego produktu lub usługi. Jeśli wiesz, z jakich serwisów prawdopodobnie korzystają Twoi klienci, możesz skierować swoje treści do konkretnych portali.
Reklamy w Google możemy także kierować tematycznie. Wtedy będą one wyświetlane na portalach związanych są z wybranym przez nas zagadnieniem, np. technologiami, modą, finansami czy zdrową żywnością. Reklamy można także kierować przy pomocy słów kluczowych. Zostaną one wyświetlone przeglądającym strony internetowe użytkownikom, którzy wpisali wybrane słowa kluczowe.
Google Display Network to umożliwia dotarcie nawet do użytkowników o bardzo wąskich zainteresowaniach. Jednak, aby kampania była skuteczna, wymaga wiele uwagi oraz precyzyjnego wyboru kluczowych grup odbiorców.
Każdy projekt jest indywidualny, potrzebuje uwagi i dokładnego planowania. Pomogę Ci w realizacji Twoich pomysłów i zrobię wszystko, abyś osiągnął swój cel.