Komunikacja z klientem poprzez chat Facebook to doskonałe rozwiązanie, gdy prowadzisz sprzedaż internetową. Podczas wyboru produktów czy usług klient często czuje się osamotniony, gubi się w gąszczu detali technicznych i nie ma jak poprosić o pomoc.
Użycie Messengera pozwoli Ci w prosty sposób odpowiedzieć na pytania potencjalnych kupujących i poprawi ich satysfakcję z procesu sprzedaży.
Posiadanie Messengera w swoim serwisie to bardzo szybki i wygodny sposób komunikacji - klient może zadawać pytania w czasie rzeczywistym i nie musi czekać kilku godzin na odpowiedź, jak w przypadku e-maili. Dodatkowo, to obecnie najpopularniejszy komunikator, więc można go używać na każdym smartfonie. Dlatego klient może zadawać pytania, a Ty udzielać odpowiedzi właściwie z każdego miejsca, nie potrzebujecie mieć dostępu do komputera. Używanie Messengera daje klientowi prywatność, a historia konwersacji pozostanie w jego skrzynce, więc w razie wątpliwości może do niej wrócić.
Pierwszym wymaganiem technicznym jest posiadanie fanpage firmy na stronie Facebook. Klient nie będzie widział imienia i nazwiska pracownika, z którym rozmawia, tylko nazwę Twojej strony. Do zainstalowania chatu Mesenger możesz skorzystać z gotowego kreatora dostępnego w ustawieniach Twojego fanpage.
Bezpłatny chat Messenger to świetne narzędzie do komunikacji z klientami i ma wielki potencjał rozwojowy. Umożliwi Ci kontakt z klientami 24 godziny na dobę prowadzony zarówno przez Twoich pracowników, jak i poprzez chatbot. A jak to wygląda w Twoim biznesie? Wypróbujesz Messenger Customer Chat czy pozostaniesz przy tradycyjnych wiadomościach e-mail? Daj znać w komentarzu!
Każdy projekt jest indywidualny, potrzebuje uwagi i dokładnego planowania. Pomogę Ci w realizacji Twoich pomysłów i zrobię wszystko, abyś osiągnął swój cel.